18 december, 2013

59/100 Behandling nummer 4

Graston - The best a injured runner can get!

Har egentlig opgivet at tale Henrik fra behandling. Han lytter ikke efter hvad jeg siger. Jeg foreslår massage og han synes vi skal behandle. Er dog glad for at jeg lytter til ham, da jeg er sikker på at det er den rigtige metode. Selvom det gør ondt så håber jeg at det er det rigtige at gøre. Jeg er meget overtroisk. Analysere hele tiden tilbage for at sikre mig at jeg fortsætter med at gøre det rigtige. Udstrækning, behandling, træning, rest., kost og vigtigst af alt godt humør. Dog glemte jeg lige at gøre opmærksom på at Samsons styrke sad i håret. Det samme tror jeg er gældende for mig. Vi lader i hvert fald skægget stå indtil det er slut. 

Holder dagen træningsfri.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar