18 december, 2013

60/100 DIRTY GYM

15 - 12 - 9 TAK for kaffe.

På trods af blod, sved og tårer vendte jeg tilbage til Dirty Gym. Denne gang var det dog ikke styrke der skulle trænes men interval - hvis det altså hedder det i Crossfit kredse. Den sædvanlig opvarmning med romaskinen og udstrækning med sving, hop og bøj. Derefter stod den på squat. En disciplin som jeg ikke er dus med. Jeg erfarede også at puder til at skåne nakken med ikke eksistere i Dirty Gym. Det skal gøre ondt før det gør godt.

Selve WOD bestod af burpee, mavebøj samt boxjump. Først med 15, så 12 og til sidst 9 gentagelser. Ser ikke skræmmende ud når Kasper gennemfører sættet og jeg undervurdere nok lidt øvelsen. Men jeg skal lige love for at jeg kom på andre tanker. Det var vildt hårdt. Sveden sprang frem og specielt mavebøj var mission impossible for mig. Kom igennem for mig en hæderlig tid og generelt var jeg bare glad for at dagens træning var overstået. Som afslutning gennemgik vi lidt coreøvelser som ville være god træning for en løber. 

WHAT IS CROSSFIT… få svaret her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar