15 november, 2013

25/100 Spinning

Morgentræning hos Hobro Helsesport.

Vækkeuret ringede kl. 0500 og jeg havde 30 minutter inden turen gik til Hobro. Tasken var pakket og klar. Casper var stadig helt frisk i erindring fra foredraget igår. Der skulle trænes fedtforbrænding. Dvs. ingen morgenmad og fuld fart fremover. Spinning var også en af redskaberne som han brugt i forberedelsen. Det vil jeg bruge mere tid på fremover. 

Dag nummer 25 markere samtidig at jeg er 1/4 igennem forberedelsen. Har en god mavefornemmelse og føler at jeg har flyttet mig meget de sidste 25 dage. Tanken er at jeg skal igennem november inden jeg begynder at skrue op for volumen. Én af de ting jeg bemærkede i foredraget dagen forinden var at Casper fortalte at forberedelsen var forskelligt fra person til person. Nogle har behov for mange kilometer, mange timer i træningscentret, mental træning og masser af timer med nørderi omkring udstyret. Mine ambitioner er ikke på samme niveau som hos Casper og derfor har jeg ikke samme tilgangsvinkel til træning som han har haft. November er reserveret til udstyret, december står på mængdetræning og januar gælder det forplejning. Kan godt lide at få sat tingene i system og vinge opgaver af. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar