15 november, 2013

24/100 Casper Wakefield

Casper Wakefield

Inden bentøjet skulle testet så gik turen til FOF i Aalborg hvor en verdensmester stemplede ind. Casper Wakefield havde taget turen fra Kbh. for at fortælle om sin tur til Yukon først på året. Havde glædet mig meget til dette foredrag og jeg blev bestemt ikke skuffet. Det var VERDENSKLASSE det han præsterede i Yukon. Små 30 gæster deltog i arrangementet. 
Casper er perfektionist ned til mindste detalje. Hans forberedelse får mig til at skamme mig. Får dårlig samvittighed når jeg hører om det arbejde han har lagt forud for løbet. RESPEKT. Han har formået at være familiefar, kollega, god ven samtidig med at have løbet 300 kilometer på en uge. 
Det er vildt og jeg er imponeret. Men samtidig er det også en kæmpe motivationsfaktor for mig. Glæder mig helt vildt til jeg står ved startstregen og skal prøve kræfter med verdens hårdeste løb. 
Læs dette indlæg fra Casper Wakefield.

En forsigtig aftentur… efter foredraget!

Var meget nervøs for dagens træning. Havde hele dagen mærket efter og for hver gang der bare var den mindste ømhed i knæet kom de negative tanker frem. Tænker på alternative træningsformer. Overvejer behandling. Frygter for weekendens dobbelt marathon. De negative tanker har overtaget i denne periode. Først er det ikke blevet til de kilometer som jeg havde håbet på. Dernæst denne overbelastningsskade og pludselig en løbsstart der nærmer sig med hastige skridt.
Men en meger forsigtig tur til Rebild gjorde alle forudsigelserne til skamme. Turen gik over alt forventning og skaden var næsten væk. Tempoet var helt i bund men humøret i TOP. Måske var jeg alligevel på rette spor. Jeg er klar igen og nu skal den have gas. Efter et hurtigt bad tændte jeg computeren og meldte mig til spinning onsdag morgen kl. 0600 i Hobro Helsesport.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar