17 august, 2012

Aflysning igen igen...

Skal gøre det kort!

Første delmål i planen fremmod Jungle Marathon var Hammer Trail. Denne tur blev ikke til noget da Cimber Sterling gik konkurs og de indkøbte billetter (kr. 2.500,-) gik tabt. Øv øv... og jeg ramt bunden rent mental. Havde svært ved at sætte mig op til et nyt delmål som lå langt ude i fremtiden.

Næste delmål var Nordvest 100 km. Her måtte arrangøreren aflyse på grund af dødsfald i den nærmeste familien. En rigtig træls situation og jeg kondolere mange gange. En situation som man selvfølgelig ikke kan forudse, men ikke desto mindre en streg i regningen. Jeg havde glædet mig rigtig meget til netop det løb og det var det sidste delmål fremmod Junglen.

Nu bliver den sidste lange tur Aalborg 6 timer på søndag. Her har jeg gode minder fra sidste år, men forventningen om +70 igen i år er ikke eksisterende. Satser på 60 km. og stopper når jeg når dertil. Vil løbe turen med rygsæk - og bestiller to tasker hjem mandag, så de er klar til weekenden.


Taskerne er begge fra OMM og den blå er på 20l. hvorimod den gule er på 25l. Håber at jeg kan have ALT udstyret i den blå.

Som erstatning for den aflyste tur til Nordvest har jeg planlagt at løbe Vesthimmerland Marathon lørdag og Rubjerg Knude søndag.

Ugens tal 50

Ingen kommentarer:

Send en kommentar