11 november, 2015

95 dage til start

Aftenløb med pandelampe

En mental sejr

Nogen gange er det de små sejre der tæller og dagens tur var uden tvivl i den kategori. Motivationen til dagens tur fandt jeg ved at kigge mine blogindlæg igennem fra sidste gang. Der havde jeg en aftentur på MTB sporet i Rold Skov på 3 timer med pandelampe. Disse opdatering fra sidste gang er med til at presse mig ekstra meget nu. Havde jeg ikke haft mulighed for at sammenligne var det helt sikker ikke blevet til 25 km. i regnvejr og modvind hjem fra Haverslev.

Hvis jeg giver op nu... så gør jeg også når jeg står på Sri Lanka!


Det kræver meget mental styrke at rejse sig fra Mortens aften bordet og trække i løbetøjet. Velvidende at der ligger knap 3 timer foran dig inden du er hjemme. Endnu mere når familien kommer og overhaler dig efter en time og spørg om det går godt. Det nemmeste i verden ville være at sætte sig ind i bilen og køre med hjem. Men NEJ. Nu havde jeg sat mig for at løbeturen skulle gennemføres. 

Havde 3 pejlemærker undervejs og når de blev nået var belønning en gåpause og lidt energi. Mejlby (4), Rørbæk (10) og Hobro nord (20). 

Kroppen har det overraskende godt efter weekendens to marathonløb samt crossfit i Hobro kl. 07 tirsdag morgen. Det giver fornyet optimisme frem mod weekendens trailmarathon i Vendsyssel hos Carl. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar