25 januar, 2014

90/100 Dobbelt pas

Dagen startede med en times gå-løb-gå-løb med kælken. Den nyfaldne sne bliver benyttet i stor stil og det er super træning.

Fredag aften var det tid til et længere træningspas med kælk og udstyr. Havde planlagt en tur på golfbanen med kælken og en last på 21 kg. Havde fra sidste gang lært at vandbeholderne skal være i en taske for ikke at ryge af. Det var samtidig også test af nye snore til at trække kælken med. I stedet for en snor har jeg valgt at benytte to. Håber at det kan stabilisere den mere. Desværre er der ingen elastik og jeg mærkede igen de små ryk der kommer ved løb. Hver gang jeg løb ned ad bakke så overhalede kælken mig og rykkede i snoren. Måske plasticrør uden om snorene hjælper. Det bliver først testet i Yukon.

Havde en fantastisk træningtur på golfbanen. Jeg kunne ikke se om jeg kom igennem alle 18 huller men det tog 2 timer og der var masser af dyb sne og bakker der skulle bestiges. Et super træningspas der giver fornyet håb om et succesfuld YAU.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar