02 januar, 2014

70/100 Badminton

Den 28. december er familiedag.

Vi havde leje HCI hallen i Haverslev. Dagen stod på motion... masser af motion. I 3 timer stod den på badminton, fodbold, trampolin og hygge. Skide sjovt og fedt at lave noget andet end blot løb.

Status for de sidste 10 dage:
345 km. løb tilsat 100 gram crossfit og smagt til med 3 timers motion.

Denne uge har klart været min bedste uge nogensinde. Har aldrig været i bedre form end jeg er nu. Ikke engang da jeg skulle løbe MDS i 2010. Det har altid stået for mig som den optimale form. Men denne gang er det bedre. 345 km. løb på 10 dage - 8 marathons på 8 dage. Det er altså lidt vildt. Samtidig er det en kæmpe ballast. Rent mentalt betyder det alt, når jeg står ved startstregen den 30. januar i Yukon. For blot en måned siden måtte jeg udgå af Citroen marathon med knæsmerter. Var i tvivl om hvorvidt jeg ville være i stand til at overhovedet at løbe igen. Diagnose lød at jeg havde fået et løberknæ. Det havde jeg haft i ca. 5 måneder on og off. Det var helt udelukket at jeg ville kunne gennemføre YAU. Jeg kunne selvfølgelig bare gå de 500 km. Men det ville kræve et mirakel.
En uges pause. Brutal behandling. En taktik der blev fulgt til punkt og prikke. Tavlen blev vasket ren og der blev lavet en strategi for min deltagelse i Yukon. En helt ny måde at tænke på. Disse ting taget i betragtning er jeg verdens lykkeligste mand idag. Ingen smerter. TOP form. Delmålet er gennemført. Nu kan jeg inden længe begynde at nedtrappe og gøre klar til afgang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar