26 november, 2013

33/100 Hviledag

1/3 igennem min forberedelse.

1/3 af et marathon er 14 kilometer og en milepæl når jeg deler distancen op i mindre bidder. De første 14 kilometer er der hvor kroppen varmes op og gøres klar til at løbe et marathon. I den periode oplever man ingen kriser men venter egentlig bare på at løbet skal starte. Når først 1/3 er overstået så kan man "vinge" den af. Rent mentalt er det dejligt at komme til en milepæl. 

Det samme er gældende i mit projekt 100 dage. Nu er motoren blevet varm. Det er nu vi skal til og sætte damp på kedlerne. Havde egentlig gået og udsat det til december måned, men nu har jeg en anledning til at tage skridtet op på næste niveau. Det er samtidig en motivationsfaktor for mig. I stedet for at fokuser på at 1/3 er gået og er jeg nu hvor jeg skal være og har jeg trænet nok? Så giver det mig en ro at jeg nu fokusere på at være igang. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar