15 november, 2013

27/100 Trailtur i Øster Skoven Hobro

SUPER træningstur i Øster Skoven med Rene Pedersen.

God træningstur med Rene. Starten gik fra Hørby og rundt i Østerskoven - op og ned og rundt og rundt i Østerskoven. Havde desværre mont. et par "sommerdæk" på fødderne og det var med livet som indsats indimellem når der skulle drejes skarpt. 

Der blev gået til den fra starten og pulsen var høj og sveden sprang frem. Masser af bakketræning. Jeg var flad og det krævede mental power hver gang jeg troede turen gik hjem igen og Rene alligevel valgte at tage en ekstra sløjfe. Igen og igen. Hang efter ham hele tiden. Jeg var færdig. Men har ham mistænkt for netop at ligge ekstra højdemeter ind hver gang jeg var allermest presset. Kan ikke finde ud af om jeg skal takke ham eller hade ham for den hårde men udbytterige træning.

Rene er rigtig godt løbende og har været igennem en kæmpe forvandling siden foråret hvor han var tovholder på Nykredits Løbeskole. Der er kommet en del flere marathons på CVet dem alle løbet i tider omkring 3,30. RESPEKT! Har svært ved at følge med ham. Men det bekræfter mig bare i at jeg skal ligge lidt flere kilometer i træningen så har jeg ham.

Dagens tur blev på små 22 km. i tempo 4,46 inkl. korte pauser på toppen af bakken… når Rene skulle vente på jeg kom op.

Rene´s hjemmebane

Ingen kommentarer:

Send en kommentar