10 november, 2013

20/100 Hviledag

Arrangement med RT i Aalborg og der blev spillet en trumf.

Har på forhånd 3 trumfer der kan spilles i særlige anledninger. Dette var trumf nummer 2 og hviledag nummer 3 i anden runde. Tidligt at skulle bruge 2 trumfer samt have 3 hviledage. Men føler jeg er kommet nemt til den form jeg er i og belønner mig selv med valgene. Ikke fornuftigt men samtidig dejligt at få dem udryddet så jeg ikke skal tænke på dem senere. Rart at vide at man altid kan vende det til noget positivt. 
Status viser en nedgang i aktiviteten for anden perioden. Blot 121 km. er det blevet til og det giver et snit på 12,1 km. pr. dag. Dertil har der været 3 fridage samt 2 trumfer. Det giver anledning til bekymring. Et enkelt marathon er det blevet til. Næste periode tegner sig mere lys. Der er ikke så meget aftenarbejde og jeg har 3 marathons i kalenderen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar