09 juli, 2013

Mont Blanc


Fredag den 30. august tager jeg på en lyntur til Frankrig sammen med Kasper Myrup.

Planen er at jeg skal prøve kræfter med Mont Blanc og 4810 meter. Et godt begynderBJERG hvor vi skal stå på toppen og ned igen på under 24 timer. Har ingen erfaring i at bestige bjerge og lider lidt af højdeskræk, så ikke den bedste udfordring jeg har sagt JA til. Men jeg glæder mig helt vildt og har en klar forventning om at jeg bliver grebet af suset. Kasper har derimod prøvet det et par gange før og jeg helt tryk ved hans evner til både at arrangere turen derned samt sikkerheden omkring selve bestigningen. 

August bliver en vild måned og foruden turen til Frankrig er der to andre løb jeg skal deltage i, men dem vil jeg skrive om på et senere tidspunkt. Tiden er dog knap og der skal trænes maks. i juli måned. Det kræver en rigtig god fysik hvis jeg skal kunne løfte armene efter et hattrick. Glæder mig og føler jeg har fået en super start.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar