25 januar, 2014

98/100 Pakkeriet

Dagen før dagen.

Som så mange gang før så er det altid på sidste dagen at jeg står og skal pakke det hele. Har hele listen inde i hovedet. Line skal blot fortælle hvor de forskellige ting ligger og så er det hele klar. Det lyder nemmere end det i virkeligeheden er og jeg løber rundt som en hovedløs hane. 

Heldigvis havde jeg lavet en liste over maden. Hvor meget der skulle være i hver pose og hvor meget der skulle ligge i hver depot. 

Bagagen består af en kuffert, sportstaske 100 liter, kælk og håndbagage. Samlet vægt 40 kg. +++ Glæder mig til det er overstået... så skal jeg heldigvis ikke slæbe alt maden med hjem. Hvis det nu ikke går som planlagt så overvejer jeg at lade alt udstyret blive i Yukon og så er det klar igen til næste år. 

Frygter jeg har glemt noget og slæber næsten altid alt L... med hjem igen uden at det har været brugt. Bette safe than sorry. Når jeg kommer hjem og har bedre tid så ligger jeg en udstyrsliste på nettet. Har ikke tid nu. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar