13 december, 2013

53/100 DOBBELT op på succesoplevelser

Livet skal forståes baglæns… men leves forlæns.

Har brugt det meste af dagen på at analysere hvad der gik godt igår. Kan jeg bare gentage den succes så vil jeg igen opleve en løbetur uden smerter. Er stadig helt høj fra løbeturen igår. Men er samtidig også realistisk. Skaden kan komme igen hvert øjeblik det skal være. Det er heller ikke sikkert at den er forsvundet blot fordi jeg ikke kunne mærke den igår. 

Dagen startede med styrketræning i Frem Fitness. En hurtig opvarmning på ryggen af cyklen hvor efter der blev trænet balance samt udstrækning. Træner meget ben træning i tårnene. Benene kører kryds med træk fra foden. Super god træning for knæ og lår. Herefter stod den på kettlebell træning. Fantastisk træningsform der kommer hele overkroppen igennem med naturlige løft. Er blevet helt bidt af denne træning og har købt min egen kettlebell til træning der hjemme. Derefter blev der trænet squat med sandsæk. Samt hop til skammel. Noget det kan mærkes baglårene men giver styrke. Hurtig bad og på arbejde bagefter. Det er en perfekt start på dagen. 

Aftenturen var jeg meget spændt på. Havde en løbeaftale med min gode løbeven Jesper. Der var genvalg til ruten fra dagen forinden. Men det der fyldte i mine tanker var om jeg var blevet helt fri for skaden eller om det ville komme igen nu. Forsøgte at holde samme tempo som dagen forinden i håb om at det ville have samme effekt. Desværre var det ikke muligt da jeg havde indtaget aftensmaden alt for sent. Men de 8 km. blev gennemløbet i godt selskab og i et fint tempo og vigtigst af alt uden smerter. Jeg har derfor erklæret løbeskaden for overstået og jeg vil hermed ikke omtale den længere. Det kan pludselig blive noget mentalt hvis man hele tiden omtaler den.

Pludselig er starten kommet nærmere.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar