20 juli, 2013

En kort... en lang

Tirsdag bød på en kort trappetræning efterfulgt at 68 km. landevej med Vognmand og Rene P. Super cykeltur fra Skørping-Hadsund-Ø.Hurup-Terndrup-Skørping. Medvind på vejen til Ø. Hurup og modvind resten af vejen hjem. Der blev hygget og spurtet efter byskilte og hjem fra Ø. Hurup så jeg kun Rene Ps baghjul. Cykling er super træning og jeg blev lidt bidt af det. Skal til Møldrup og køre løb på tirsdag. 

Onsdag var der løbetræning med Mariagerfjord Triklub og vi mødtes i Rebild. 14 km. ondskab med 500 hm. Rebild Trail når det er bedst. 8 mand var mødt op til denne træning. Et stærkt felt med julemanden, HH, Rene P., Jens, Dupont, Claus, Helge. Der blev hygget selvom der var indlagt 3 bjergspurter undervejs. Trappen blev forceret i voldsomt tempo og jeg kunne mærke min trappetræning bar frugt. Omend det kun er blevet til få ture. Rene P. var presset... dejligt! Han var endda nede og kysse mulden efter at have været i nærkontakt med et par rødder. Fødderne var blevet tunge. Næste uge står den på 23 km. trail på den blå MTB rute.

En kort tur fredag og lang lørdag. Lørdag stod den på tur fra Skørping til Aalborg med babyjoggeren. Super træningstur i høj sol. Gik noget koldt til sidst da jeg ramte Aalborg og måtte søge hjælp hos Marianne og Line. Men Mille og jeg ramte zoo efter 3 timer som planlagt og der var en is til styrmanden som tak for god ro og orden.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar