10 februar, 2013

La Santa Sport

På lørdag går turen til La Santa... jubiii!

Efter en god uge med nogle hurtige kilometertider og fornyet håb, løb jeg desværre ind i en skade. Dog ikke en løbeskade, men et hold i nakken. Føler mig som en pensionist og skal dreje hele kroppen hver gang jeg skal se til siden. Har derfor holdt løbefri de sidste tre dage og håber på, at det snart går over igen. Men desværre er der ingen tegn på fremgang - ENDNU!

Søndagsløbeklubben blev istedet skiftet ud med et besøg hos Lasse. Vi skal til La Santa sammen med Lasse og Iben og de sidste detaljer skulle på plads inden afgang på lørdag. Lasse har STORE planer for vores "ferie" og der skal konkurreres på LIVET. Kan godt fornemme cykling og svømning står øverst på hans dagsorden. Men heldigvis var der også vinsmagning og karokee på programmet, så jeg skal nok få revanche i løbet af ugen. Jeg ser frem til 7 dage med godt vejr, masser af træning i godt selskab og måske et enkelt marathon.


De næste fem dage får den fuld gas med træningen. De søde sager bliver skiftet ud med rødbedesaft og de overflødige kilo skal væk. Jeg lover at Lasse ikke skal komme for nemt til sejerne... God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar